نقطــــــــــــه سر خــــــــــــــط

عشق اگر با حضور همین روزمرگی ها عشق بماند,عشق است!

:)

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰ ب.ظ

امشب نشستم نصف آرشیو اینجا رو خوندم.

خیلی از کامنتها رو باز کردم به هوای ارتباط مجدد گرفتن با دوستای قدیمی که اسمشون تو تمام کامنت دونی های تمام پست هام بود...

اما خوب هیچ کس یافت نشد. همه ی وبلاگ ها تعطیل :(

قلبم گرفت اصلا...

از ذهنم گذشت بیام وایسم وسط همین صفحه و فریاد بزنم....

 

هنوز کسی هست ؟؟؟؟؟

۹۹/۰۹/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
دختر همساده

نظرات  (۵)

منم هستم

پاسخ:
نیلوفر عزیزم :) 

فکر میکنم ادرس وبلاگ جدیدمم داری. اگه نداری bigblogger.blog

رممز و نمیدین آیا ؟ 

پاسخ:
عزیز رمز اینجا 
۹۱۱۵۴۲
اما دیگه اینجا نمینویسم. وبلاگ جدیدم bigblogger.blog.ir

سلام...

از توی کامنت های آموزش های جناب عرفان پیداتون کردم...

پاسخ:
:)

منم هستم🤪

من هستم من هستم‌

این وبتو توی قسمت که دنبال میکنیم وبم داشتم‌

پاسخ:
عزیزکم :) چه باحال... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">