نقطــــــــــــه سر خــــــــــــــط

عشق اگر با حضور همین روزمرگی ها عشق بماند,عشق است!

بفرمایید دهنتونو شیرین کنید :)

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بعله دستور شیرینی کشمشی داریم:

مواد لازم:


آرد دو پیمانه/کشمش چهار قاشق غذا خوری/تخم مرغ 2 عدد/پودر شکر 7 قاشق غذاخوری/کره ی خرد شده یک پیمانه/
وانیل نصف قاشق چای خوری/بگینگ پودر یک قاشق مربا خوری/اگه دوست داشتی زعفران یه کوچولو

طرز تهیه:


کره + پودر شکر + وانیل 5 دقیقه با همزن برقی میزنیم تا یه دست و کرم رنگ شه.
تخم مرغ ها رو یکی یکی اضافه میکنیم و هم میزنیم.
آرد + بکینگ رو با الک به موادمون اضافه میکنیم و در یه جهت و آروم هم میزنیم.
حالا کشکش ها رو کم کم اضافه میکنیم (مقدار کشمش کاملا بستگی به سلیقتون داره تو دستورش 5 تا قاشق بود که به نظر من خیلی زیاد بود )
فر رو از قبل روی 160 درجه روشن میکنیم تا گرم بشه.
روی سینی فر کاغذ روغنی میذاریم و با قاشق چایخوری مواد رو روی کاغذ میچینیم.
در حین پخت مواد شیرینی پهن میشن پس حواستون به فاصله ی بین شیرینی ها باشه.
بعد این سینی رو میذارید طبقه ی وسط فر و از ده دقیقه ی بعد فرت و فرت بهش سر بزنید .وقتی زیرشون طلایی شد یعنی پخته.بعد میذارید خنک بشه بعد نوش جان بفرمایید:)


☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字☆ミニ顔文字★ のデコメ絵文字


خوب سلام.

یعنی اونقدری که من گیجم, خودِ گیج اونقدر گیج نیست :)

این دستور شیرینی رو چند روزه قولشو به میترا جونم دادم
اما خوب دیگه حواس پرتم :)
جونم براتون بگه کـــــــــــــه دیشب ما نشستیم خندوانه رو دیدیم و چقدرم لذت برم من...
امروز هم کلا روز جالبی نبود.. یعنی روز رضایت بخشی نبود.هیچ کار جالب خوبی انجام ندادم.
همش پای نت بودم :((

اما کلاسم عالی بود یه داستان تعریف کردنی داشتیم که من بیچاره آب دهنم خشک شد بس یه تنه حرف زدم.
همه با دهن باز فقط نگاه میکردن.. خوب بخونید ای بابا :(

بعدشم زازالک و شلیل خریدم و قدم زنان اومدم سمت خونه.

بچه ها من برای یه ضلع دیوار اتاق خواب از این پارچه ها میخوام که شبیه گونیه,قهوه ایه,فکر کنم جنسش کنفه فهمیدید چی رو میگم دیگه؟؟
از کجا باید بخرم؟؟/

همین دیگه.ذهنم قفل کرده دیگه چیزی برای گفتن ندارم.
فردا نهار چی بپزم؟؟ ای خداااا :(((



+خیلی بده یه نفر رو که نباید... در جایی که نباید و زمانی که نباید ببینی... و آدمهایی رو مدتهاست دمشون رو از زندگیت قیچی کردی یهو با یه شماره تلفن گرفتن به تو وصل کنه :(

بچه ها خیلی هول هولکی نوشتم .نه شعر دارم نه خاطره.
خدا حافظتون.




۹۴/۰۷/۲۰ موافقین ۴ مخالفین ۰
دختر همساده

نظرات  (۷۳)

۰۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۵ محمد محمدیان
یادش بخیر
یه بار خودم  درست کردم  تقریبا میشه گفت خوب شده بود
پاسخ:
خوبه که مرد آشپزی بلد باشه:)
تو جمله ی فردا نهار چی بپزم,
زندگی و محبت جریان داره^_^
واسه همین عاشقشم:)
پاسخ:
من فقط توش گشنگی و سرگشتگی می دیدم تا حالا!
تعبیرت هلاکم کرد..
ینی میکشمت من 😤😤😤
پاسخ:
خشونت چرا آخه ؟؟ :)
زینب جوووونم چرا نیستی گلم؟

زود بیا نگرانتیم
پاسخ:
هستم پری عزیزم
کجایی زینب جان؟  خوبی تو؟ :(
پاسخ:
خوبم سرور جان فردا میام.
زینب واقعا دارم نگران میشماااا
پاسخ:
فردا میام عزیزم
چیزی شده؟! یهو نیستی آخه! :(
پاسخ:
میام عزیز دل
اوووووف به شیرینیاااااات عشقممممم,من اومدم از مسافرت
پاسخ:
خوش برگشتی خوشگل خانم
تو کجایی؟خیلی.نگرانتم.کاش خوب باشی.
پاسخ:
وای شرمنده فردا میام
تو کجایی؟خیلی.نگرانتم.کاش خوب باشی.
تو کجایی؟خیلی.نگرانتم.کاش خوب باشی.
تو کجایی؟خیلی.نگرانتم.کاش خوب باشی.
۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۸ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
دلم تنگ شده برات ....

کووجاایی عزیزمم؟ [ناراحت]
پاسخ:
فدای دلت فردا میام
سلام
زینب جان نیستی?
من همیشه خاموش میخونمت ولی الان چند روزه نیستی نگرانت شدم
کجایی دختر!
پاسخ:
ای جان خاموش جان! فردا میام ممنون از احوال پرسیت
نیستی عزیزم کجایی
پاسخ:
مائده؟
تازه روشن شدی دوست جان؟
فردا میام عزیز
زینب جون من کجاست ؟ هر روز میام اینجا به امید اینکه چیزی نوشته باشه  :(

سلام عزیزدلم
خوبی؟
از خودت خبری بده خانومی 
پاسخ:
سلام عسل جان،فدات شم خوبم فردا توضیح میدم
زینب؟؟؟؟؟
تو کجایی دخترررر؟؟؟؟
پاسخ:
قوبونت دیگه،فردا میام
کجایی زینب جون:-( 😞😔😔
پاسخ:
والا اونجور که تو قیافه غمگین گرفتی باید بگم اون دنیا ☺
اما خوبم نگران نباش عسلک.
زی زی کجا غیب شدی؟؟؟😢
پاسخ:
عزیزم فردا پست می ذارم.
ای,بابا 

پ کجایی تو
پاسخ:
دالی،من برگشتم.
زینب چرا نمیای
پاسخ:
شرمنده،فردا پست میذارم
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۹ جوجو کوچولو
کجایی تو دخدر؟ 
پاسخ:
اینجا :)
۲۴ مهر ۹۴ ، ۱۳:۰۴ مامان کنجد
بعضی از پارچه فروش ها دارن خرازی هم میتونی پیدا کنی البته اونایی که لوازم گل و ابنجور چیزا میفروشن اما اگه زیاد میخوای باید از لوازم ساختمانی ها بگیری مخصوصا اونایی که قیر هم دارن.
پاسخ:
ممنون عزیزم.
سلام عزیزم
شیرین کام باشی
افرین که حق کلاسی که میری رو بجا میاری:-) 
از این کنفا فک کنم لوازم تحریری ها داشته باشن یه نوع جنس ضخیم ترش که فک میکنم لیف خرما باشه هم تو گل فروشی ها هست برا تزیین و پیچیدن دور دسته گل استفاده میشه که شاید واسه دیوار خوب نباشه این نوعش.
پاسخ:
سلام فدای تو.
ممنون
حالت خوبه زینب جان؟
پاسخ:
آره عزیزم.
کجایی زینب؟نگرانت شدم..
پاسخ:
قوبونت دیگه..
۲۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ شنه بهاری
سلاااااااااااااااااام سرخوش
وجدانن خودتم متوجه شدی چی نوشتی زی زی
حالت خوبه عایا
بترکی
پاسخ:
سلام کچل:)
آاره والا هم من متوجه شدم هم همه ی دوستام :)
تو کجاشو نفهمیدی برات با ترسیم شکل توضیح بدم :)


امروز درست کردم شیرینی کشمشی
بابام کلیییییی خوشحال شد :)
ممنونم ازت
مامانم قبلا کلی کیک و شیرینی درست میکرد. .انواعش بلده ولی نمیدونم چرا خیلی وقته درست نمیکنم!  
اما من تاحالا از این کارا نکرده بودم!!
قبلا عکس مبلاتون رو به مامانم نشون داده بودم. بهش گفتم همون دختره دستورشو گذاشته بود که مبلاشو دیدی..گفت معلوم بود دختر با سلیقه و هنرمندیه. .:)))
پاسخ:
ای جووووووونم به خودت و مامانت خو :)
الو؟ سلام. صدا میاد؟ کجایی؟ نیستی
پاسخ:
سلام عزیز،هستم،میام
نمیدونم چرا با عنوانت یادِ بفرمایید دهنتونو سرویس کنید افتادم! :))
پاسخ:
ای خدا نکشتت آخه کچل چ ارتباطی داشتن؟
دیگه دارم نگرانت میشما
پاسخ:
نشوووو
کوجایی شما
پاسخ:
اینجاااااا
زی زی کجا غیب شدی؟؟😐
پاسخ:
اینجام عزیز فردا میام
زی زی کجا غیب شدی؟؟😐
مرسی که دستورشو گذاشتی عزیزم :*
عصری با آجیم این شیرینی ُ پختیم خیلی هم خوشمزه شد :)

پاسخ:
نوش جونت آزاده جونم
۲۲ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۴ معشوقه مىم
پس کژایی؟
پاسخ:
همینژا :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واااای زی زی،چقد خوشحال شدم ***** *** ****
***** *** ** *** **** ***** ***** ***** **** ****** * *** **************
**** ****** *** ********** **** * ****** ***** ***** * ** *** ****
پاسخ:
ووووووووی من همه جوره فدات خو :)))

زی زی هستی؟
پاسخ:
آره عزیز..
سلام زینب جانم
خوبی؟
غیبتت طولانی شده؛انشاالله که خیر باشه عزیز دلممممم
پاسخ:
خبری نیس گلم فردا میام
سلام زینب جانم
خوبی؟
غیبتت طولانی شده؛انشاالله که خیر باشه عزیز دلممممم
سلام زینب جانم
خوبی؟
غیبتت طولانی شده؛انشاالله که خیر باشه عزیز دلممممم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینارو دوباره بخون:
***** **** *** *** *** * ***** * *** **** * ***** ****** *********** *** ***** ***** ** ** *** **** *** ** **** **** **** * *******
*** ***** ***** ********* ** ******* ***** **** ** ** *** *** ** **** ** ** *** ********
** ** *** **** ***** **** **** ********** *******

*** ** ***** ****
** ** ******* ***** ** *** ********
**** *** **** **** **** *** ****** *** ******* * **** **** *** ** *** ** ** ** ***** ** ** **** *****
******* ** ***** *** **** **** *****
** *** *** ** *** ** ** *** ******* ***** ******* ***** *** * *** ** *** *** ** ***** * ***** ******** **** * *** ***** **** ***** *****
** ****** ***** ** *** **** ***** ****** *** ** **** ** ********
**** ** *** ** **** ***** ****
**** ** *** *** ***** *** **** ******
** **** ** **** ** * ** **** *** *** *** *** * **** *** ***** **** ***** ***

پاسخ:
سلام.
شما رو یادمه.تو بلاگفا هم میومدی :)
خوب ناشناس جان ممکنه هر آدمی حتی خود من همین حرفها و نتیجه گیری هات از ذهنم گذشته باشه اما خوب هرکس شخصیتی داره.
میگی کامنتام خنده داره اما به نظر خود من نیست.
اگه کسی بقول شما آگاهانه و زیرکانه داره اشتباهی رو انجام میده متوجه نکته ی کامنتها هم میشه.
اگر هم از رو سادگی باشه که باز متوجه میشه.
همه ی آدما یهو نمیتونن از یه رفتاری که دارن دست بکشن که.
حالا هر چی که باشه من همیشه سعی کردم نظراتم طوری باشه که هم صادقانه انتقادمو بکنم هم باعث دلشکستگی نشم.
من فقط متوجه نمیشم شما چرا اینجوری زوم کردی و ول کن نیستی :) دنیا دو روزه.جایی که ناراحتت میکنه نرو عزیزم:)
کجایی تو 

باز ستاره سهیل شدی که
پاسخ:
من آمده ام وای وای :)
کجایی زی زی جونم؟
پاسخ:
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** **** ***** ****** ****** ***** ** **** **** **** ** **** ****** **
** **** ** ****** ** ** ***** * *** *** ..همیشه بخند ی دختر :)
باید شیرینی بپزم شیرینی پختن حال ادم را خوب می کنه :
اامید وارم زودی کنف پیدا کنی ..
پاسخ:
شما عزیز دلمی آبان جان :)
حتما این کارو بکن.
:*
سلام
عکس شیرینی ها کار خودته؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم.
نه از نت گرفتم اما عکس شیرینی خودمم گذاشته بودم تو یکی از پستها.همشون همین شکلی ان دیگه.

آفرین سر آشپز خودمون ، باید اعتراف کنم من تا حالا شیرینی نپختم .... برای اون گونی ها هم اکثر خرازی ها دارن مطمین باش اونجا پیدا می کنی  .... چه می دونم دیگه می گم کوه به کوه نمی رسه ولی آدم به آدم می رسه میشه تو و دیدنی هایی که دلت نمی خواسته ببینی
پاسخ:
فدای تو.
کوه به کوه نمیرسه؟؟؟ این ضرب المثله یه جا کاربرد داره که حق آدم این باشه که به طرف بربخوره بالاخره.اما حسابی بین ما نبوده.
گاهی دوست داری یه آدمایی رو از زندگیت حذف کنی دیگه..
از این دوستان زیاد چوب تو آستین من فرو رفته.
از کیسه فروشیا.ببخشید سلام خوبین؟
پاسخ:
سلام فدات شم..
کیسه فروشی !!! مگه داریم :))
کجایی از صبح نیومدی دختر؟
پاسخ:
:)
سلام.  داری مارو هم مهدی به سمت شیرینی پزی؟! عالی تو داری منو وسوسه میکنی؟!:))
خب اون گونیارو من واسه نقاشی میخریدم. .از مصالح ساختمون فروشی میتونی بزرگشو بگیری واسه دیوار ولی قطعات کوچک ترشو لوازم تحریریایی که چیزای تزیینی دارن هم میفروشن
پاسخ:
سلام صدف جان چرا که نه؟
بپز خیلی عالیه:)
ممنون از راهنماییت :)
حتما این شیرینی رو درست میکنم:)
معلومه خیلی خوشمزس^_^
مرسی:*

عاشق این جمله ی فردا نهار چی بپزمم:)
دلم برا آشپزی خییییییییییلی تنگ شده
پاسخ:
هوووم خیلی :)

گلی عاشق اون جمله ای؟؟
برای من حکم سرطان رو داره :(((

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۴ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
فدات بابت دستوووور پختت معلوم میشه خیلی خوشمزس

ای جونم بوووی ک خسته شدی

فک کنم ای مدل کیسه ها رو خرازیام دارن
پاسخ:
عزیزمی.. آره خوشمزه اس.

مرسی از راهنماییت:*
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۳ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
فدات بابت دستوووور پختت معلوم میشه خیلی خوشمزس

ای جونم بوووی ک خسته شدی

فک کنم ای مدل کیسه ها رو خرازیام دارن
چند روز پیش مامانم درس کرده بود فقط مشکلش اینه که کشمش داره D:
من از شیرینی نخودی بیشتر خوشم میاد. من اشپزی نمیکنم فقط تست می کنم
پاسخ:
خخخخخ به مامانت بگو واسه تو رو توش عدس بریزه :)

شیرینی نخودچی هم بسیار دوست دارم اما تا حالا درست نکردم.
کاش یکی پیدا میشد از این شیرینی ها واسم درست میکرد :| 
پاسخ:
کچل تنبل :)
من درس کردم یبارررر عالی میشهههه...
حالا میخوام اینسری توش پودر کاکائو گردو بریزم بشه کوکی:)))
....هوم نمیدووونم
وای یعنی از ادمااایی که بدون هدف میرن کلاس دانشگاه متنفرم..
پاسخ:
ایول..
اما دستور کوکی جداستااا
من آمادشو خوردم اما دوست ندارم:(

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۹ نیلوفرجون
شیرینی کشمشی دوس میدارم. امافر ندارم. تو مایکروویو نمیشه عایا؟
پاسخ:
چرا نمیشه عزیزم؟
من تو ماکروویو دو سه باری کیک پختم فقط.خوب شد اما با فر راحت ترم.
امتحان کن دیگه برای پخت بذار رو برنامه ی کیک زمانشم زیاد نباشه حواست دیگه به طلایی شدن زیرش باشه.
سلام عزیزدلم

به به شیرینی احتمالا جمعه صبح درست کنم...

در مورد این گونیا که گفتی فکر کنم گل فروشی ها داشته باشن
پاسخ:
ای جانم امیدوارم لذت برده باشی.

+ ممنون
سلام زی زی جان.
به به چه شیرینی هایی.من از اینا خیلی دوس دارم.ینی به شدت دوس ندارم.
اما حال درست کردن شیرینی و اینجور چیزارو اصلا و ابدا ندارم...فقط آماده شو دوس دارم.خخخخ خوش به حالت که حوصله داری درست کنی.
از اونایی که میخوای فکر کنم توی گل فروشیای شیک هم پیدا بشه.یه سر بزن و بپزس.شاید تونستن کمکی بکنن.مثلا بتونی بهشون سفارش بدی و اینا...
امیدوارم پیدا کنی عزیزم.
روزت خوش.
پاسخ:
سلام جوجه جونم :)))
من که نفهمیدم بالاخره دوس داری یا نداری!!!!!
یه بار درست کن خیلی لذت بخشه ضمن اینکه اصلا پر زحمت و وقت گیر نیست..

+مرسی
وااای به به نوش جونتون این خوشمزه ها 
حتما میدرستم... 
ازون گونی ها خرازی ها دارن احتمالا ... یا مغازه هایی که پشم و این چیزا برا بالشت میفروشن
پاسخ:
فدای تو..
حتما بدرست :)
سلام زینبی
خوبی؟
بابا قناااااااد😆
اون گونی کنفیارو فکر کنم خرازی ها داشته باشن😕
غذاهای پیشنهادی ناهار
لوبیا پلو
باقالی پلو
سبزی پلو با ماهی یا تن ماهی
قیمه
ماکارونی
انواع کوکوها
مرغ
بازم‌بگم؟؟؟بیا اینم برنامه غذایی چند روووزت خخخ
پاسخ:
سلام مینایی :)
فدای تو.
کچل :))))
مرسی از برنامه :)
متنت که چیزی نداشت...
سرماخوردن دوس داری؟؟؟
ینی مثلا همچین عطسه کنی و به فین فین بیافتی و مفت آویزون میشه لذت میبری؟؟؟ :-\
پاسخ:
کدوم متن!!!

خاک تو مخ کچلت با این تفسیرت :)
از بی حس و حالی و گیج و منگی سرماخوردگی خوشم میاد:)
ز اون گونیا نمی گی که قدیما توش سیب زمینی میذآشتن و میفروختن؟ اگه ازونا میخوای از مغازه میوه فروشی بگیر :) مرسی به خاطر دستور پخت :*
پاسخ:
سیب زمینی؟؟
نمیدونم والا!!
فدای تو :*
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

زی زی جونم ** ****** **** *** ** *****

خخخ نه الان که نه ده سال بهد ایشالله

این ماره واقعیه/

این گونی هارو مغازه هایی که میخ و قفل اینا دارن اونا متری میفروشن فقط گرفتی بشورشون چون کلک و اینا زیاد داره خونت کثیف میشه

پاسخ:
:)) فدات
ایشالا عزیزم..
آره گلم واقعی بود.
مرسی:*
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۵ پونه پلویز
آوه دقیقا باهات موافقم :|
کاش هیچوقت نبینیمشون 😓
پاسخ:
:((
من فعلا تا نرفتم سر خونه زندگی خودم نمیتونم بپزم اما مچکــر

بعدشم باید بگم ک اونارو یا باید از لوازم تحریری بگیرید یا....
منم دیدم اما نمیدونم دقیقا کجاها دارن حالا شما برو لوازم تحریری ان شاالله داشته باشن

منم بدم میاد از این جور ادما....


پاسخ:
خوب تو خونه بابا بپز کچل :)
مرسی عزیزم.
به به شیرینییی😛😛
با عرض معذرت اطلاعی ندارم😔
فسنجون بپز با عکس😜😜

پاسخ:
:)
:/
:O
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۰ معشوقه مىم
من عاااشق این شیرینی کشمشی ها هستمممم اونم با چایی.
این مغازه های نون فانتزی هم دارن تازشو...ولی خب ادم خودش بتونه درست کنه یه چیزه دیگسسسس
پاسخ:
آره اصلا شیرینی با چای میچسبه :)
 مال بعضی نون فانتزی پزی ها با اینی که من گفتم فرق میکنه.
من اونی رو میپسندم که مثل تو قنادی ها نازک و برشته است.
وای مرسی مرسی بابت دستور 
در اولین فرصت حتما درستش میکنم 
دستت طلا زینب جونم 


اون گونی کنفی ها رو بعضی از میوه فروشی ها شاید داشته باشن 
بعضی از گل فروشیا برای دسته گل درست کردن ازش استفاده میکنن,برو ببین برای فروش هم دارن ؟یا حداقل بهت بگن از کجا.میتونی تهیه ش کنی 

بازم ممنون برای دستور شیرینی 
ایشالا همیشه شیرین کام باشی گلم
پاسخ:
فدای تو.ببخش دیر شد :)

مقسی:*
بوس بوس بوس
البته بگم احتمالا ویروسش با یه واسطه عربیه;)
آره دستوری که نوشتی کره اش کمه. اکثرا شیرینی ها آرد و کره یک اندازه است.
ببین ممکنه از بقالی قدیمیا هم بتونی پیدا کنی... ولی لوازم ساختمانی حتما داره. توپی. برای اسکلت بتنی ازش استفاده میشه.
پاسخ:
یا خدا... :((

مرسی عزیزم
۱۶۰درجه واقعا؟! چقد دماش پایینه *_*، چیز خوبیه ها ولی بس که کره داره آدم عذاب وجدانش میشه درست کنه.
دارم سرما میخورم :(

گونی هم نفهمیدم چیو میگی دقیقا. اگه جنسه همین کیسه کنفی هاست که گفتم از لوازم ساختمانی بخر...
پاسخ:
ای جون سرما خوردن دوس دارم بیا بوسم کن ^_^
آره صد و شصت
ای بابا 100 گرم کره دیگه عذاب وجدان داره؟ این مواد میشه بیست تا دونه شیرینی.یعنی تو هرکدومش پنج گرم کره هست.هنوز عذاب وجدان داره؟


آهان تو بودی گفته بودی از لوازم ساختمانی؟/
آخه یادمه تو راهنمایی اینا بچه ها با اینا دفتر پرورشی هاشونو تزیین میکردن آیا میرفتن از لوازم ساختمانی میخریدن؟؟؟
یادم باشه هروقت تونستم درستش کنم.. مرسی بابت گذاشتن دستورش :))
پاسخ:
حتما این کارو بکن.
شیرین کام باشی نگار جانم:*
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۲:۰۵ جوجو کوچولو
اگه تهران بودید میگفتم پارکینگ پروانه کنف داره :|
پاسخ:
اگه پیدا نکردم همینجا اعلام میکنم یه نفر بخره از تهران برام بفرسته:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">